Kizlar bebegim 4 aylik oldu.
3 kilo dogdu. 5300 du gecen ay. Bu ay 5800 tartti hemsire ve ust bas 5500 yazdi deftere. Yine cok uzuldum az almis kilo diye cunku mama baskisi yapiliyor kaynanam tarafindan. Bugun yine aradi mama ver aglamasin bari gece ver dedi.
Cok mu az. Benim gozlemledigim cok sık kaka yapiyor bebegim ondan mi kilo alamiyor acaba?
Bana bir akil verin ne olur😢💔