Gündüz uykuları kotüydü sanki daha kötüye gidiyor ya çıldırcam beşiğin başında durmaktan başka bişey yapamıyorum. 1,5 saat uyanık kalıyor sonra yatırıyorum , 20 dk sonra uyanıyor, hoppp 1 saate onu tamamlatmaya çalışıyorum ama sürekli beşiğin başında olmak çok yorucu. Pışpış patpat ile uyutuyorum, kucakta veya sallayarak değil. Uykuya geçerken de ağlamıyor gayet uykusu var ama bir türlü düzelmiyor., 1 aydır hiç bozmadan yapmaya çalıştım ama artık bezdim ya, çare yokmu 😓