Merhaba anneler kızım 13.5 aylık ben 8240 gr olduğu için raporlu mamaya başlayacağız içinizde daha önceden kullanıp toparlanan ve fikirlerini benimle paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim normaldede mama meme alıyor ama tabi yeterli gelmediği inanılandı şimdiden teşekkür ederim