Mrymalya Ayseee27 ayakta ölçmek daha doğru bence artık çünkü düz yatırmak hareketlendikileri için cok zor ben kilo için kullanıyorum daha cok kızım cok zayıf B12 si eksik oda benden dolayı sütümden geçmemiş hiç inş faydası olur bakalım
Ayseee27 Mrymalya benimde yazın tahlillerde yüksek çıkmışi kızın b12 ama doktoru bişey demedi öyle tahlilleine bakarken gördüm
Minnos0101 Ayseee27 ben kullandim istahi çok arttı boyuda gözle görülür şekilde uzadı classic olabi kullandim
Ayseee27 Birranneee34 yok daha kullanmaya başlamadım elimdeki vitamin bitince alacağım öyle deneyeceğim doktor balık yağını bir ay daha kullan ara ver dedi vitaminli olduğu için
Ayseee27 Birranneee34 ocean kullandım ama az kullandım içiremedim. Nutrigen kullanıuorum ama içinde d vit olduğu için doktor biraz kullan bırsk dedi d vit değeri iyi oldığı için fazla kullanmamızı istrmedi şuan kış diye iki güne bir veriyorm
Birranneee34 Ayseee27 aile hekimine gitsem oda anlar mı ya . İstah açıcı ve balık yağı için. Hastanede çabuk sıra gelmiyor çünkü