Serpil4321 hii gazlı bebek değil mi 2 buçuk aylık Ken 15 gün falan benmki de ağladı akşamlar ve emmedi de süpürge sesi,piss pisss evde geze geze susturdum. Çığlık çığlığa yüksek sesle ağlıyor değil mi sanırım atak dönemi geçen bı post daha olmuştu aynı şikayet ile. Emmediginde zorlama hemen kaldır dolastir sonra teklif et baktın istemiyo, süpürge sesi açarak dene telefon dan. Olmadı mı ayakta pisss pisss diyerek emzirmeye çalış dolaşarak. Hatrliyorm baya zor gecmisti