ebrucalim Deletedmom_78 bende ilk defa aldım pazar günü pişik olmadı gayet iyi normal olanı çok gidiyormuş o yüzden onu aldım ebebek çalışanı söyledi bu arada bebeğim 26 günlük
Ecemceylan Deletedmom_78 aloe veralı öneririm kesinlikle 👍aloe veralı kalmadı diye bir kez normal olandan almıştım oğlumun poposunu pişik yapmıştı.
Deletedmom_78 Ecemceylan bende e bebekten baktm normalinde yorumlar daha fazlaydı emin olamadım oğlumun cildide hassas çünkü bir kaç arkadaşımda aloe veralı kullanıyor onlarda memnun yine de sormak istedim 🥳
Ecemceylan Deletedmom_78 aloe veralı olanın içi yumuşacık. Normal olanın o kadar yumuşak değil. Benim oğlumun cildi de çok hassas onun için her bezi kullanamıyoruz.
elif_avc19 Mrblar bende baby me kullanıyorum ilk denemek için aloe veralısını aldım pişik ve sızdırma yapmadı sonra bir normaline devam ettim şuanda da normalini kullanıyorum
[silindi] Deletedmom_78 Bende denemek icin normal olani aldim sukur memnun kaldim. Bi sorun yaşamadık. Calisan bize normal olani onerdi
Asel_lena_mom Deletedmom_78 Sen Modalife mısın canım happymomda bir modalifım vardı Edanur karıştırıyor olabilir miyim diye düşünüyorum o yüzden soruyorum 😃
Deletedmom_78 Asel_lena_mom kız eveeet😁😁🥳 geçen gün aklıma geldn ama momda süresiz askı yedim girip soramadm bu kız nerde diye bak sen beni buldun,😁😁😁🥳
Asel_lena_mom Deletedmom_78 Bende Askıya alındım daha giremedim 😂 dedim gördüm bir kaç kere seni dedim bu Modalife olabilir 😀😀😀 naptın oğlanı kaç aylık oldu