06tubik06 Regl dönemi dışında zaman zaman süt azalır mı ? İki gündür normalin yarısı çıkıyor korkuyorum kesilecek diye
Moonlightttt 06tubik06 dereotu ye canım hemen yoğurda dogra veya salatayA. Bir de bulgur pilavı ye eğer gaz sancısı yapmiyor ise
06tubik06 Cgdmltr93 ili gündür annemdeyim ve normal rutinimden az da olsa şaştım yatma kalkma saatlerim süt sağma saatlerim be zamanları aslında ona bağlıyorum kesileceğini düşünmek istemiyorum ama bilemedim
Deletedmom5284 06tubik06 süt öyle pıt diye kesilmez merak etme azalabilir birşey olmaz yinede bol bol emzirirsen yetiyor bebişe
06tubik06 Deletedmom5284 henüz memeye dönelmedik canım hala sağıp veriyorum emzirme danışmanı 3-4 haftaya döner dedi bakalım çalışıyoruz
RuzgarMommys Beslenmen zayiflarsa Bebeğin emmezse azalir Sağma makinesine güvenme orda süt az geldiyse sütün azaldi demek değildir
06tubik06 RuzgarMommys ona göre çıkarım yapıyorum canım malesef bebek emmediği için yetip yetmediğini bile bilmiyorum çıkanı veriyorum
06tubik06 Moonlightttt akşama bulgur pilavı yapayım öyleyse evde dereotu yoktu akşam eşim alsın gelirken 😑
RuzgarMommys 06tubik06 Bol su iç yine bebeğinle yat uyu dinlenme Bol bol sev öp inan o bile etkiliyor sütü