Bebeğim bugün 7 aylık oldu geceleri 4-5 defa uyanıyor eskiden böyle değildi belki diş dönemi diye de olabilir diş etleri çok şişti çünkü gündüzleri 2 defa uyutuyorum 2 -2 buçuk saat aralıklarla zaten uyutmazsam kendisini çok mız mızlanıyor ama geceleri 2 saatte bir bazen yeni emziriyorum bir saat sonra uyanıyor sizinde böyle mi nasıl gidiyor uyku düzeni nasıl yapıyorsunuz acaba gece doymadığı için mi uyanıyor aklıma hepsi geliyor ama çözemedim henüz