Bebyim kalbi delik 5gun sonra iki aylık olcak ama sütüm yok ne yapmam lazım 🙁🥺🥺🥺çok taktım bide aylem olsun eşim tarafı olsun çok üstüme geliyo emzirmiyomusun bu kız niye doymuyo ane sütüne ihtiyacı var falan filan çok zoruma gidyo zaten çok yıprandım sütüm olması için ne yapmalıyım oyasaki herşey yiyorum