Doktor alerji mamasına başlattı. Rapor çıkartıyorum dedi ve reçete verdi 10 kutu similac mama. Şimdi eczaneye geldik almaya. Rapor daha onaylanmamış. Baş hekime çıkcak onaylancak. Ki onaylanıp onaylanmıcağını da bilemeyiz dedi. Reçetemizi aldı. Onaylanınca haber vercekmiş. Ne kadar sürüyo ki bunun onaylanması acaba?