Bebeğim şuan 3 ay 25 günlük. Anne sütüyle besleniyor. 16 gün önce kontrol vardı. 6280 kgdu. Bugün öksürüyor diye götürdüm yine tarttı 6250 kg çıktı. Kilo vermiş diyorum sen takılma ona diyor. Çıplak tartıyo kıyafetten değil. Sürekli temiz bez ve karnı yok götürürüm. Aynı şekil yani hep. 2670 doğmuştu. Doğumdan beri aldığı kiloya bak diyo, tamam da bu bebeğin haftalık günlük ne bilim aylık alması gereken kilo miktarı yok mu. Her ay 1 kilo alıyodu. 16 günde kilo almadıysa en azından vermeseydi de. Önemli değil diyo. Napim ben doktor mu değişim anlamadım ki.