Pinkbutterflyy profil bosch ve Siemens markası genelde kendi makinalarında finishi öneriyor, bende de tecrübe ile sabit bosch kullanıyorum finishi bittiğinde komşudan deterjanlaron gelene kadar fairy aldım tüm bardaklarım buğulandı makina kokmaya başladı ama finishe geçince düzeldi koku gitti eskisi gibi patlatıyor, parlatıcıyı çok eksik etmeyin oda sorun oluyor