Merhaba annelerim sizinle bir deneyimimi paylaşmak istedim belki cesaret edemeyen annelerimizi cesaretlendirmiş olurum 🥰 Bu arada tecrübesi olan annelerimde paylaşsın 🌸
Kızım 2 ay 3 günlükken ilk uçak seyehatimize başladık😻 Toplamda 1 saat 15 dk boyunca bulutların üzerindeydik okadar güzeldi ki😇 İlk başta cesaret edemedim hem virüs ortamı hem nasıl olacak ağlarsa rahatsız olursa hissi🤓 Ama sandığımdan daha kolay oldu 🌸
Yapmanız gerekenler anlatacağım deneyimlediğim ;
-İniş ve kalkışlarda mutlaka emzik Ya da emzirmeniz gerekli emmeyen Ya da emzik almayan bebelerimizin biberon verilmeli ki kulakları ağrımasın bizler esneyerek müzik dinleyerek Ya da sakız çiğneyerek kulak basıncımızı dengeleyebiliyoruz fakat bebekler bilmediği için acı ile ağlayabilir 🤷🏻♀️ Bundan kaynaklı mutlaka bebeğinize yardımcı olmalısınız
-Uçağa binmeden önce havaalanında bebek bakım odasında mutlaka altını değiştirin temiz olsa bile ve emzirin oyalayın yorun ki uyusun uçakta
-Uçakta herhangi bir yardıma ihtiyacınız olduğu zaman kabin memurundan mutlaka yardım isteyin
-Mahremiyet açısından ve bebeğin rahat edebilmesi için yanınızın boş olmasını isteyebilirsiniz (ben öyle yapmıştım)
-Yastıkla kafasını destekleyin kolunuz ağrımasın kemerinde olduğu için kol değişikliği zor oluyor
-İniş ve kalkışta kulak basıncı hissettiğiniz an kulaklarına bastırmadan hareket ettirin ki acı çekmesin
Bu deneyimimi sizlerde uygularsanız çok rahat bir yolculuk geçirebilirsiniz 🌸🌸🌸