Sblatc 12 günlük bebeğim var geceleri emzirip gazını çıkarıp uyutıyorum beşiğe koyunca ağlıyo. Kucağıma alınca susuyo. Gece sürekli bu şekilde geçiyo. Nasıl uyutucam bilmiyorum bi yolu var mı