Funda2735 Evet ben bile pişik ettim ya helak olsun bana bezde bekletmem ıslak mendil değirmem pamuklu küçük bezle ve suyla temizkeyip kremleyip yatırırdım bunw rağmen pişik olmuş geçmiyor öneri lütfen
nurelem Funda2735 canım zincoo krem kullandım çok faydasını gördüm , diğer bütün kremleri kullandım ama zincoo çok iyi öneririm bana da eczanecim onermisti
nnarcicegi Funda2735 ben herşeyi denedim geçmedi doktorum travazol ve hamazinc krem önerdi o geçirdi bi tek.
Ozlemrc Zeytinyagi bende kullaniyorum mesela bazende biraz kizardiginda pamuga birazcik zeytinyagi döküp pamugu oraya koyup bezi bagliyorum ama krem olarak mustela pisik kremini oneririm daha once kizimda da kullanmistim faydasini cok gordum
Smehtap Funda2735 dene bak dua et bana 😍 düşün ben kendime bile kullanıyorum göğüs ucu yarasına misler gibi emzirmenin tadını çıkarıyorm. Çok fazla yara olduğu için inanki vermek istemiyodm ama Fito hayatımı kurtardı
Ozlemrc Funda2735 emziriyorsaniz yediginiz baharatli biseyde etkilemis olabilir mi benim oyle de olmustu
1kucukpoytakal Funda2735 pişiğin bir çok nedeni var diş çıkarma , bebek bezi , sizin yediğiniz asitli - acı veya baharatlı şeyler , ıslak mendil ve bence ilk önce bunu bulalım 🙏🏻