Aselduru88 benim oğlum da öyle, aslında insan görmedikleri için böyle ağlıyorlar, yavaş yavaş kalabalığa alıştırmak lazım dedi bana doktor, kızınızı götürün yanında oturun tek koymayın sizden cesaret alarak alışsın yavaş yavaş. Doktorum bana bu şekilde önerdi. Yavaş yavaş açılır dedi