Bebeğim önceden çok aşırı oyalanmasa bile bir miktar gezer tozar evde keşif yapar azıcık oyuncaklarla oynar sıkılınca ağlardi beni al diye. Ama şimdi Aman Allah’ım 😔 Yenidoğan moduna geçtik sanki bir dakika yerde durmak istemiyor sürekli anne anne diye bağırıp ağlıyor kucağıma alınca gezmemi istiyor. Emmek istiyor azıcık emiyor iniyor kapatınca tekrar emme emme diye ağlıyor tekrar geliyor birdaha gidiyor tekrar emmek istiyor döngüye girdik sanki. Tam birşeyle oyalanacak diyorum bu sefer de hiç olmayacak şeyden dolayı ağlama krizine giriyor. Tuvalete bile gitsem ağlama krizine giriyor. Olağan birşey mi bu yoksa ben biryerde mi hata yaptım😖 Oyuncaklardan mi sıkıldı yeni birşeyler mi alsam ne alsam?