Cenkerinannesi Iyi aksamlar kızlar 2 aylik bebegim var emziriyorum bugun kadin dogumcu idrar yolu enfeksiyonu var diye iki tane antibiyotik yazmis sizce kullanmalimiyim
Gorursensoyle Cenkerinannesi doğumdan hemen sonra da içtik canım ben içtim yani rahim toparlamsın diye dr verdi
Cancancan Cenkerinannesi bende sordum hamilelere bile veriyoruz sıkıntı olmaz dedi doktor ona güvenerek içtim
Ekoselimakosen Gorursensoyle bi sorun olmadi bebekte degil mi? Kullanmadim ama cok da kararsizim rahim toparlayamazsa diye
Gorursensoyle Ekoselimakosen ya hayır iç ihmal etme ben doğumdan sonra tekrar anestezi bile aldım senin sağlığın da önemli unutma doktor boşamı yazıyor onu bak ben içmeme rağmen vucut parçaları atmamış kanamam durmadı tekrar temizledi rahmimi
Ekoselimakosen Cok haklisin ben o ilaci dikişler enfeksiyon kapmasin diye verdi sanarak içmedim. Icmeye baslayayim insallah bi sorun olmaz yaa. Tesekkur ederim