Oğlum 53 günlük, 10 günlükten beri kaka yapamama problemi yaşıyoruz. Kabız değil ama yapamıyodu çok zorlandığı için mecbur gliserin fitille destekliyordum, anne sütüyle besleniyor. Birinin önerisiyle biraz muskat rendesinin içine sütümü sıktım 2-3 kaşık verdim 2 gün içinde kakasını kendi başına yaptı. Daha önce hiç deneyen olmuş muydu?