Kizlar bebegim 50 gunluk tikaniklik var nefesi hiriltili serum fizyolojik kullaniyorum ama pek ise yaramiyor gibi 10 gundur boyle cok nadir oksuruk var burde reflu var sirt ustu ozellikle rahat uyuyamiyor ne yapacagimi sasirdim oda nemini sicakligini kontrol ediyorum surekli uygun kosullarda neler yapabilirim doktora goturmedim toparlarmi acaba diye . Devam ederse goturecem