Deletedmom221 merhaba anneler bebeğim 3 aylık sürekli yumruklarını emiyor sinirleniyor çok hırslı emiyor ağzına sokuyor karnı tok olduguna da eminim açlıktan da yapmıyor sebebini bilen var mı acaba diş etleri damağı kaşınıyor olabiilirmi ?
Ugggg Deletedmom221 kaşıntı dan benimkininde o ayda başladı beş aylık şuan n bulsa cignemeye calisiyo dişlik aldım ama pek ilgisini cekmedi
Tugba2626 Deletedmom221 benimki iki aylık oda aynısını yapıyor sonra elini çok sokunca öğürüyor. Gündüz hiç uyumuyor anlamadım diş mi değil mi
Tazeanne19 Deletedmom221 benimkide 3 aylık aynısını yapıyo kasınıyo heralde damakları hem oyalanıyo da kendi kendine iyi bi yandan 😁
Deletedmom221 Ugggg bende dişlik aldım kullanamıyor dişliği ve ağlıyor bazen sinirleniyor ne vermeliyim eline ki geçsin kaşıntısı acaba
Deletedmom221 Tazeanne19 evet oyalanıyor ama çok hırslı yapıyor ya sinrlenio ağlıyo çokmu kaşınıyor acaba
Ugggg Deletedmom221 büyük olsa pırasa taze soğan veriyolar ama üç ay çok küçük dislikte ısrarcı ol ben bide içine meyve koyulan dişlik gibi bişey var ondan aldım onuda veriyorum ama üç dkkayi gecmiyo sonra atiyo
Tazeanne19 Deletedmom221 olabilir benm bi arkadas var kızı 4 bucuk aylık dişi çıkmış belki bizimkilerde çıkarcaktır 🤷♀️
Cgldnz Deletedmom221 benim oğlum 4 aylik dis çıkardı. Suan 6 aylik 3 disi var biri de patlamak üzere yeri dokununca hissediliyor. Bugun doktora gittik 4 tane daha geliyor dedi 😮 ne uyku var ne yemek. Bu kadar cok dis çıkarılır mi birden. Yavrum nasil çekiyor o agriyi kasintiyi bilmiyorum
Deletedmom221 Tazeanne19 anladm bende acaba başka skntısı mı var diye düşünüp duruyordum açlık ağrı vs demekki dişi kaşnıyormuş teşekkür ederim
Deletedmom221 Ugggg bende de var o meyve emziği miydi neydi adı 6 aylıkken kullanması için almıştım şimdi versem olmaz dimi 3 aylık için çok erken mi
Guji Deletedmom221 bizimki de 3 aylıkken başlamıştı; önce tek yumruk, sonra iki yumruk, sonra da o parmaklarını ağzında açmaya başlayıp öğürme aşamasına geçtik 😅 bazen biberon emerken bile parmaklarını ağzına sokuyor😓salyalar her yerde 💦
Deletedmom221 Guji bizimki de 2 yumruk birden ağzına sığdırmaya çalışıyor ve öğürüp duruyo salya da var 😄
alicihankus Deletedmom221 kaşıntıdan oluyo ben ellerimi güzelce yıkayıp parmaklarımı veriyodum ısırıyodu şimdi 6 aylık artık diş kaşıyıcı veriyorum kendi ısırıyo meme ucumuda ısırmaya basladı zaten 🙄
SelimSongur Bebeğim bebeğimde 2 ay 26 günlük oda aynılarını yapıyor . Herkeste aynı durum varsa korkulacak bir şey yoktur bence
Tazeanne19 Berrak_19 maşallah ya bizimkinin ahzından sürekli salya akıyo bide kendiisi de tükürük çıkarıyo
Tazeanne19 Berrak_19 birde ben bazen meyve tatırıyorum bugun seftaliyi tuttum agzına bikaö saniye sadece nasıl emiyo 😁 erken mi acaba yapıyorum ben tattırıyorum böyle arada sırada
Berrak_19 Tazeanne19 salyası akıyor ama aşırı degil dişi cikincada bitti gibi bisey ama eller sürekli ağızda digeride patlamak üzere
Berrak_19 Tazeanne19 bende tattiriyorum canim arada bana göre sorun değil bebeğinde alerji gibi tepkiler vermiyorsa tattirabilirsin tabiki bende bugun seftaliyi cam rendede ezdim suyunda azicik verdim cop cop içti 😊