Merhaba😌 Bebeklerinizin en sevdiği bebek sarkıları hangisi veya hangileri? Surekli ayni sarkıları dinlediğini farkettim bu nedenle de farkli arayislar icine girdim. Hadi bebeklerimizin en sevdiği şarkıları paylaşalım birbirimize fikir olsun🌸
Benim bebegim en cok kirmizi balık ve cekirdeksiz domatesi seviyor. Bu arada şubadap’ın sarkıları cok guzel onu da ekleyeyim🙃