Öncelikle merhaba 🤗 aslında aşırı derecede sinirlerim bozuk ne yapacağımı sapıttım artık. Bebeğim 2130 gr doğdu, ilk ay çok güzel 2 kiloya yakın aldı, 3. Aya kadar olması gerekenden fazla kilo aldı herşey güzeldi. Sonra çok yavaşladı kilo alımı. Şu an 6 ay 22 günlük 6430 gr. Son 2 aydır 300-500 gr anca alıyo. Doğduğundan beri hem mama hem meme olarak ilerliyoruz. Sütüm çok şükür gayet güzeldi küçük doğduğu için mama şart dedi doktorumuz, bi ara hastalandım sütüm azaldı ama mamayı hep verdim. İkisini de dengeli bi şekilde alıyo, beslenmesi gayet güzel, geçen ayın sonunda idrar tahlili yapıldı temiz çıktı. Mama içme sıklığını arttıralım 15 gün sonra tekrar bakalım dedi doktor. Dediği gibi yaptım Bugün gittim, 15 günde 130 gr. Almış çok az dedi, kan tahlili ve ultrason istedi, artık hastalık arıcaz dedi, çok canım sıkıldı bu duruma. Bir de aşırı aşırı hareketli bi bebek yani gerçekten bu ayında normal bi çocuk değil. Bir haftalıkken kafasını tutabiliyodu. Şu an arada yürüteçe koyuyorum fıldır fıldır odaları geziyo. Yere bırakıyorum geri geri gidip heryerin altına giriyo. Hele ayakları yere değdiyse tamam artık sürekli zıp zıp yerinde asla durmuyo. Bunları doktora anlattım ama hareketliliğe bağlayamayız şişman olup çok hareketli olan bebeklerde var dedi. Benim hareketli dememden ne anlıyo bilmiyorum ama bir saat yanına bıraksam anlar beni, İnanın uyandığında kıçımın üstüne oturamıyorum sürekli gezicek sürekli oynicak. Ek gıdaya başladık tadım yaptırıyorum herkes püre ver yutamaz daha diyo ama püre yemiyo. Haşlayıp parmak gıda veriyorum çatır çatır çiğneyip yutuyo şaşırıyo görenler. Yani ayına göre genel olarak gelişimi önde ama kilo alamıyo. Ben hareketlilikten diyorum, bide tabi genetik faktörler de var, eşimde bende ve hatta bütün ailelerimizde çok minyon ve zayıf insanlarız, bana normal geliyo ama doktor illa artık bi hastalık arıcaz dedi. Çok canım sıkılıyo bu duruma, yarın hem sonuç almaya hem ultrasona gidicez, yine bişey çıkmazsa ben bu çocuğa nasıl kilo aldırıcam, aylık en az 750 gr alması gerekiyo diyo doktor. Var mı böyle durumda olanlarınız, gerçekten biraz rahatlamaya ihtiyacım var kafam kazan gibi oldu 2 aydır git gel hiç bi sonuç yok 😔