Minikkizimmm benim ilk 4 gun kanamam oldu sadece sonra sondadan dolayı idrar kanalında tahriş oluştu oradan çok az damla damla kan geliyordu. Tam 40ım çıkıyor az kaldı derken 35. Gündü sanırım yoğun bir şekilde kanamam başladı. 46 günlük bebegim daha bugün bitti gibi. Adet miydi lohusa kanaması miydi bilmiyorum