Merhaba..
mama adı
comidagen özel tabbi amaçlı gıda diye geciyor
bunu kullanan yada baskasında gören eden varmı internetten çok araştırdım ben bi yerde yorum vs göremedim yaa kızım 3 aylık alerjisi varmış doktor bu mamayı verdi iğrenş kokuyor içiyor ama sonrasında su gibi kusuyo normalde mama yediğinde böyle değildi asla bu mamaya başladım böyle oldu