Annecik03 Asyaedy belcikada 1 yasindan önce deldirmek yasak, cocuk istismarina girdigi icin 🙏🏻 Yasini bekliyorum 🤷🏻♀️
Beri Annecik03 öyle mii benim ki 2 aylık deldir diyorlar bende 1 yasını bekliyordum ama istismar olayını bilmiyordum