Seymaemre-asya34 2 ay 11 günlük bebeğim hapsurmasi ve arada öksürüğü oluyor başına gelen varmı ne yapmam gerekiyor cuma gunu rota asimız var gideceğiz doktora burnunu temizliyorum surekli başka neler yapablrm ilaç vs kullanılır mı bu ayda
Kader_dmrbs Seymaemre-asya34 canım acayip derece de grip salgını var özellikle ınfluenza salgını ben grip oldum benden sonra 1.50 yaşında oğlumun burnu aktı sonra öksürük sonra da ateşi çıktı doktora gittin influenza olmuş gribin bir çeşidi ama daha ağır versiyonu domuz gribi gibi düşün şuan da iyi şükür 5. Gündeyiz toparladı bence zaman kaybetmeden bir doktora götür
Necla123 Seymaemre-asya34 Aynıyız canım bizde 2ay 11 günlük olduk fizyolojik serum ve aspiratör ile temizliyorum birde antibiyotik başlaâdık iyi geldi azaldı öksürüğü
Seymaemre-asya34 Aşı için cuma sabahı çıkartacağım dışarı hava da soğuk çıkarmak da istemeyrm keyfi yerinde ateşine baktım yok şuan doktorumuzu arım korktum iyice
Seymaemre-asya34 Necla123 doktorumyzla görüştük video attım hapsurma anını burnunu burun temizligine devam edin önemli birşey yok gibi görünüyor dedi hapsiriyorsa iyi dedi