Halıfuryası simenteks vb sayfalardan halı alan var mı? Bebek odası yapmamıştık bomboş. Yavaştan yapicam oraya full halı kestirmeyş düşünüyorum. Normal halılar tüylü ya, onlar böyle dahs düz tüy toplamak diye düşündüm hem deri taban. Süpürge filan kolay oluyor kalkma durumu vs. Bide büyük kestireceğim makine de değil de yıkamaya veririm o yüzden problem olur mu?