4 aylık 5 gündür öksürüğü var doktora gittik 3 gündür şurup kullanıyoruz ama bugün iyice kabardı öksürüğü bir türlü çıkarıp rahatlıyamıyor nasıl yapıcağını bilmediği için rahatlaması için ne yapabilirim en pratik doktor öksürüğün artacağını söylemişti ama nasıl rahatlatabilirim lütfen bişey söyleyin