Nursena0606 SEDANURRRR teşekkür ederim. İnşallah olmaz. Dediğim gibi ateşi çıkmasa bile ağrısı oluyor. Mutlaka ilaç verin.
asiltonunmommysi SEDANURRRR huzursuzluk yaptı ama uyumamazlık yapmadı, ekstra da uyku yapmadı. Ateş vs olmadı sadece mızmızlanmıştı
ecerdogan SEDANURRRR Oğlum aşı sırasında çok ağlamıştı onun etkisi de var tabii ama eve geldiğimizde 4 saat uyumuştu huysuzluk çok az yaptı, ateşi çıkmamıştı çok şükür
Yldznesrin SEDANURRRR ben gitmeden bı çay kaşığı veriyorum. İğneden sonra hiç rahatsız olmuyor ateşi yükselmiyor
ecerdogan SEDANURRRR 🤭 İlerleyen saatlerde uyuyabilir belki, yani umuyorum öyle olur ve ateşi çıkmaz 🙏🏻
CeylininAnnesii SEDANURRRR hala ateşi yükseliyor 37.5 altına inmedi henüz rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Uyumsuzz 6 gün oldu yaptıralı huzurluk ve sanki ağrısı varmıs gibi ağlaması oldu bende 8 saat aralıklar ile calpol verdim çok iyi geldi uyudu.