Busra9290 bende emzirirken gecirdim ama oğlum 18 aylık falandı. Maskeyle emzirirdim.ilk günler her emzirmede üzerini değiştiriyordum. Büyük olduğu için çok sık emmiyordu.iki gün burnu aktı bir gün hafif ateşlendi bir şey olmadı şükür başka. Size de geçmiş olsun bol meyve ve meyve suyu. Ve parol içebilirsiniz. Rahatlatıyor ağrıları