Kubra9221 gelişme sürecinde oldukları için yapıyorlar. Kardiyoloji doktoruna götürebilirsiniz bir sorundan şüpheleniyorsanız. Benim bebeğimde küçük bir delik vardı o nedenle hızlı ve kesik kesik nefes alırdı gece uyurken ama küçülmeye başlamış doktor öyle söyledi. Çok nadir yapıyor artık. Korkutmak değil niyetim yanlış anlamayın lütfen.