Bizimki de 2 haftadır huzursuz emiyor
Sürekli söyleniyor, ıkınıyor çekiyor kendini tekrar emmek istiyor. Defalarca veriyorum göğsümü
Pazartesi günü 4. Ay aşılarını yaptırdık. Ondan sonra her şey daha da berbat oldu. Gece uykuları da gitti. Perişan haldeyim dün artık yorgunluktan stresten hüngür hüngür ağladım 😢 Nasıl bi atak bu bitsin artık