Yenidoganbakimi benımde aynı sorunum oldu doktor dırekt mama ver dedi ama ben sağdım sonra emzırdım sonra mama yerıne sagdığım sütü verdım.zateb sagdıgınız 60 cc bebegınız onun cok daha fazlasını emıyor ya da emecek henüz cok küçük ogrenecek emmeyi . Sızde sagdıkca ve emzırdıkce sutunuz daha da artacak bol kurudut,tahin,bulgur pilavı,ceviz,badem tavsiyem sutunuzu yaglandırın Allah ın ıznıyle ıkınıze de iyi gelir.sıkmayın canınızı