Ben mi yanlış bisey yapiyorum anlamadim burda bir kac post gordum 9 da yatip sabah 5 de kalkiyormus bebekler benim oglum 2 gun sonra tam 2 aylik olucak uyku duzeni diye bisey yok surekli uyuyor uyaniyor gecelerj 3 kere kalkiyrouz ne zman duzene girer yada ben ne yapmam lazim