Bebeğim ilk iki ay inanılmaz gazlıydı sürekli ağlamaktan hastane hastane koşturuyorduk . Kolik bebek sandık ama çok şükür iki aydan sonra gazı kalmadı. Şuan 4 aylık . Ve artık kuru fasulye yemek istiyorum en son hamileyken yemiştim . Sizce gaz yapar mı bebekte? Geçenlerde turşu denedim o da gaz yapmadı artık . Önceden yapıyordu