Ayseege6156 Zerenhtc lansinoh kullandım ben hiç canımı yakmıyordu güzelde çekiyordu ama ozaman 600 e almıştım şimdi fiyatı uçmuştur dolar yüzünden
Cessie33 Zerenhtc hc okadar paralar sacmaya gerek yok. Bende kiwi marka var, cok guzel cekiyor ve acitmiyor
Truman Zerenhtc ortalama bir şey diyorsanız lansinoh alın avent ile hiç bir farkı yok sadece uç kısmı farklı . Ama iyi olsun diyorsanız babymall da filan satılan 2000 liraya aveda var . Hastane tipi sayılır .