Elektrolüx turbo başlıklı olandan almıştım. 2 yıl olacak. 2 kez bozuldu. Şarjı hemen bitiyor. Değiştiriyorlar 2-3 ay içinde yine aynı duruma geliyor. Anneme bir alt modelini almıştım onda hiç bir sorun yok. Benimki hem daha pahalı hem daha detaylı ama elimde patladı resmen. O kadar sinirliyim ki. Bu kadar şanssız olunur elektronik aletlerde. Dyson alamam. Onun dışında tavsiyeniz var mı ?