Oğlum 6 ay 8 günlük kızlar.Aşı günü kilosu 8700 boyu 73 cm çıktı.Kıyafetlerini 6-9 ay alıyorum ama genel olarak alt kısımları hem kısa geliyor hem bel kısmı sıkıyor.Ne yapacağımı şaşırdım bi kıyafetini 2 kez giyebiliyor resmen.Alt kısımlarını yani.Şöyle kalıpları büyük olan bi sayfa öneriniz var mı acaba artık uzun süre giysin istiyorum 😞