Nesli06 aynısını 7 ay 25 gün çektim ve karar verdim uyku eğitimi vereceğim diye. Oğlum şu anda 10 aylık park yatağında uyuyor kendisi sadece yanında sandalyede oturuyorum ve pis pis sesi açıyorum telden bu kadar. Eskiden evi turlamaktan belim ayaklarım kopuyordu. Günde 20bin adim atiyordum şimdi 5-6binle gun bitiyor. Tavsiyem alın bebeğinizi yatağına yatırın pis pis acin sizde yaninda oturun sizi görsün. Konuşmayın aglarsa kucağınıza alin sandalyede oturarark kalmayin, sakinlestirin tekrar yatırın. Bu yöntemi doktoru önerdi bize iyi ki önerdi yorgunluktan 25 kilo vermiştim…. İlk 3 gün biraz ağladı ama sonra alıştı