cileklisakiz Arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 3 ay oldu ve bu sabah ceviz büyüklüğünde kahverengi çok hafif kırmızıya yakın leke gördüm iç çamaşırımda korunuyorduk ama içim içimi yiyor yerleşme kanamasımıdır yoksa sizce normalmi.
Zeyynep cileklisakiz sezeryan sonrası benimde öyle olmuştu yerleşme kanaması gibi bende korktum acaba mı diye ama değilmişim hamile
cileklisakiz Zeyynep Ama ara ara damla damla şeklinde geliyor sizindemi öyle olmuştu yoksa birden adetmi olmuştunuz ben normalde adet olduğumda olur olmaz çok kan gelir bunda niye böyle olduki yaa