Derininannisi merhaba, bende gebelikten önce başlamıştım lazere. Acısı kişiye göre değişiyor ancak benim çok canımı yakıyor. Nd-yag lazer en son yaptırdığım. Diot, alexander hapsini denedim hepsi birbirinden acılı. Ayrıca ben Doğumdan sonra gittim yapmadılar emzirdiğim için. Sütünün kalitesi bozulur Işından dedi 🤷♀️