Cnarsncap Merhabalar, bebeğim henüz 29 günlük 3 gündür fışkırarak ağız dolusu kusuyor😔 doktora söyledim ancak kusma normal dedi..gaz sıkıntısı da var acaba gazdan kaynaklı olabilir mi? sebebi ne olabilir bunu yaşıyan öneri de bulunacak anneler var mı acaba 😔
Mavis34 Cnarsncap benim bebegimde de genelde günde 1 2 kez oluyor ama kilo akımı normaloldugu için doktorum onemsemedi kusmasini
Demirhan1 Cnarsncap benim bebeğim de aynı şekilde kusuyordu yediğini ağzından burnundan büyük insan gibi kusuyordu. Reflüsü olduğunu öğrendik. Reflü maması kullanıyoruz ve reflü yatağında yatırıyoruz. Mama yedikten sonra 20 dk reflü yatağında dik tutuyoruz.Sonra gazını alıyoruz. Şuan 4 buçuk aylığız çok şükür azaldı. Başka bir doktora göstermende fayda var canım mamadan yada fazlasını kusuyor olsaydı fışkırır gibi kusmazdı. Allah şifa versin inşallah 🙏🏼
Cnarsncap Demirhan1 doktora özellikle söyledim ancak bişe olmacğını kilo alımı normal dedi ozaman başka doktora göstereyim çok teşekkür ederim inş geçer bu günler bebeklermiz sağlıkla büyür 😔