Hanımlar merhaba 20 haziranda 6. Ayımız giriyoruz. Bebeğim doğduğun beri meme+mama şeklinde besleniyor. Sütüm çok yok. Şimdi ek gıda serüveni başlayacak nasıl olacak hiç bilmiyorum. Yoğurt yapma makinası alıcam. Muhallebi yiyecek mi? Yoğurdu hangi sütle yapacağım? Kafamda deli sorular 🤦🏻♀️doktorum tarif edeceğim ben dedi ama siz naptınız nasıl başladınız??