Beyzaltnbs Bebeğim 2 aylık sırt üstü yatarken başını hep sağa veya sola çevirmek istiyor çok kısa süreli düz tutuyor aranızda yaşayan var mı normal mi bir de aylık gelişime göre gülmeye başlaması gerek deniyor ama henüz bilinçli gülmüyor
Snowglobe Beyzaltnbs gülmesi için şuan küçük. Yani tabi güler de bilinçli olması için küçük. Kafa çevirmesi de çok normal. Demek ki boyun kaslarını yönetebiliyo artık. Hatta gelişmesi için yüz üstü de yatırın Bi kaç saniye bile yatsa fayda.
Beyzaltnbs Snowglobe yatırıyorum her gün iki üç defa zeka kartlarıyla da takip etmesini sağlıyorum falan ama düz tutmadığı için acaba bir sorun mu var diye düşündüm teşekkür ederim yorumunuz için