Oğlumun normalde düzenli bir uykusu vardı doğdu doğalı. Ama son 5 gündür uyku düzeni sıfır. Misal vereyim hemen bu geceden. 11 e kadar gece uykusuna geçemedi 11de tam uyudu saat 3 de uyandı 5 de uyudu 6 da ge uyandı ve yeni biraz uyudu büyük ihtimalle yarım saat sonra kalkacak 🤷♀️ günlerdir böyle ve artık elim yüzüm şiş şiş dolaşıyorum. Gün içerisinde hiç durmuyor sadece ağlıyor baktım atak haftasında da değil doktorum da atakta olmadığını söyledi. 6 ayına yeni girdi. Gündüz 2 saatlik bir uykusu oluyor uzun olan onda da bende uyuyup dinleneyim diyorum ama yemek yapılması gerekiyor işler yapılması gerekiyor hayatın akışı sonuçta. O uyanıkken lavoboya bile gidemiyorum nefesi kesile kesile ağlıyor çünkü bi geliyorum gözler bir ton yaşlı katıla katıla ağlıyor 😬 bu durumda olan var mı acaba uyku gerilemesi mi yoksa diş mi sizce? 😵😩😩😩