cansu_efe ben hiç sakınmadım, sadece ilk 2 hafta cig sebze salata yememiştim. Bebek bagırsakları gazlanarak gelişir demişti cok eski büyüklerimiz. Kendim icin kimyon kullandım bol bol, yemekleri iyi cignedim. Biogaia da düzenli kullandık işe yaradı mı cok emin degilim. Siz de artık yavas yavas sakındıklarınızı yiyebilirsiniz.