YigtnAnnesi Dün gece 38.9 gördüm hemen ıslak bez felan ateş düşürücü verdim 40 olursa doktora basvur demişti sağlık ocağı ama şuan 37.6 felan sizce kaç derecede götürülmelidir hastaneye
ogretmen61 YigtnAnnesi ateş derecesinden ziyade yeme içmeden kesiliyorsa sürekli uyku modundaysa doktora başvurmak gerekiyor diye biliyorum
Dimitrina_kovaceva YigtnAnnesi 6 aydan küçükse 38 sınır. 37.8-37.9 vs olursa da hemen hastaneye koşun gidin bence. Yani sağlık bu hiçbir şeye benzemez
YigtnAnnesi ogretmen61 yok uyku modunda felan değil oynuyor çok düşürdüm ateşini yarın domtota goturcegim hasta da boğaz ağrıyor bide grip
ogretmen61 YigtnAnnesi bizimcocukdoktorumuz vvar instagramda ben onu takip ediyorum orda yazılanı söyledim, ama hastaysa götürün tabi ilaç verir mutlaka