Kızlar ilk topuk kanı sonucunda Kistik Fibrozis değerleri yüksek çıkmış. 2.yi verdik o da yüksek ama ilkine göre düşük dedi ebe 😭 yarın gelin test için yonlendorecegiz dedi. Ben çok kotuyum çok korkuyorum. Nolur bu durumu yaşayıp temiz çıkan varmı testleri. Bana iyi birşeyler söyleyin yalvaririm 😭😭