Badelikom1 Grip oldum sanırım kızım hastaydı ondan geçti büyük ihtimalle gündüz iyi gibiyim ama gece yatamıyorum burun tıkanıklığından çıldırcam artık sprey fayda etmiyor lütfen bildiklerinizi paylaşın benimle çok fena
susunbebekuyuyo Badelikom1 10 günde ancak düzeldim ilaçta kullanamıyorum 3 aylık bebeğim sadece parol acile gittim serum bile takmadılar serum yokmuş hastanelerde ıhlamur içtim devamlı
arzuublm Badelikom1 buhar makinesi ise yarıyor nem lazım o zaman rahatlatıyor bende aynı durumdayım buhar çok iyi geliyor
Badelikom1 arzuublm deneyeceğim bide yatıp dinlenemiyyoruz ayakta atlatmak zorundayız dahada zor geçiyo